torsdag 20. mai 2010

ladies



13 kommentarer:

  1. Dette var bra, Arne! Artig tema, og flotte enkeltbilder med stødig komposisjon. Spesielt det siste, only for you, med blikkontakt under panneluggen, hånd og krykke falt jeg for.

    SvarSlett
  2. Riktig så fornøyelig kontrast ja. Enig med Silje, det siste "only for you" sitter som et skudd. :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir mer og mer fan av bildene dine Arne..

    I denne serien syns jeg alle sammen funker bra på hver sin måte.. Ho første er jo utrolig flott, der hun sitter å drømmer om tapt ungdom.

    Godt å se flere bilder fra deg igjen.

    Jan-Eilert

    SvarSlett
  4. Takker for hyggelige tilbakemeldinger, Silje, Hans Jacob og Jan-Eilert!

    :-)

    SvarSlett
  5. sterke damebilder som både står godt i en serie, men også hver for seg enkeltvis. Nr 3 er vel den desidert beste trur eg...

    SvarSlett
  6. Hvilke kontraster i disse bildene. Den unge, den gamle, alderdom, ungdom, fortid, fremtid..Likte de:)

    SvarSlett
  7. Knallserie i kontrastenes land - ung - gammel.
    Dette kunne ikke vært gjort bedre!
    Solid foto
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  8. Ja, kontraster det er sikkert. Mange tanker settes i sving.......Veldig bra!!!

    SvarSlett
  9. Una colección muy original. El retrato último me parece extraordinario.

    Saludos.

    SvarSlett
  10. Humoristiske og kontrastfylte bilder. Bare helt herlig!

    SvarSlett
  11. Hmmm....bilder som får tankene i sving på alle måter:))))

    Kontraster liker jeg:))

    Mye innholdsrike bilder her inne i din bildeverden:)))

    Takk for titten:)

    SvarSlett